+36 30 451-4599  H-P: 7:30-16:00, Szo: 7:30-12:00 info@szegolec.hu facebook.com/szegolec.hu

csik

Általános Szerződési FeltételekCsabafa Plusz Kft
szegolec

Információk az Eladóról:

A www.szegolec.hu weboldal üzemeltetője a Csabafa Plusz Kft,  továbbiakban „Eladó”.

Székhelye: 1085 Budapest, József körút 69.
Telephely - üzlet: Csabafa Plusz Kft., 5600 Békéscsaba, Berényi út 53.
Adószám: 25978269-2-42
Cégjegyzékszám:  01-09-299693
Bankszámlaszám: 50432466-10005082-00000000
Ügyfélszolgálat munkaidőben: Hétfő  -   Péntek  7:30- 16:00  Szombat  7:30- 12:00   
Telefon: 06- 66/745-165
Mobil:  06-30/4514599  (Hrubecz Mihály)
E-mail: info@szegolec.hu

További információk

A távollévők között kötött szerződés akkor jön létre, ha a „Vevő” regisztrációt követően elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A szerződés nyelve magyar, a szerződés írásban kötöttnek minősül, online iktatásra kerül, és bármikor visszakereshető. A szerződés nem utal magatartási kódexre, az Általános Szerződési Feltételekre a Ptk.4. és a Ptk.209. paragrafusában foglaltak az irányadóak.

Vásárlás menete

1.  Regisztráció

A www.szegolec .hu weboldalon található webáruházban történő vásárlás regisztrációhoz kötött. A Regisztráció menüpont alatt található űrlap maradéktalan kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Regisztráció során a rendszer lehetőséget ad az adatbeviteli hibák javítására. A Vevő a regisztráció elküldésével kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti. Amennyiben nem fogadja el, úgy csak személyes vásárlásra van lehetősége. Sikeres regisztrációról az Eladó e-mailben értesíti a Vevőt. Az adatok pontatlan megadása miatt keletkezett károkért az Eladót nem terheli felelősség.

2. Termék kiválasztás

A megrendelés tárgya a Szegőléc Webáruházban megjelenített termékek, melyek adatainál található a termék megrendelés pillanatában hatályos bruttó ára, mely tartalmazza a 27%-os ÁFA-t, a termék lényeges tulajdonságai, ezen kívül a termék fényképe, mely csak illusztráció, eltérhet a valóságtól. A webáruházban feltüntetett árak csak az áruházon keresztül történő elektronikus vásárlás esetén érvényesek. A Vevő által elküldött megrendelés és a szállítás részleteiről az Eladó 48 órán belül visszaigazolást küld a Vevő részére, mely által a két fél között szerződés jön létre. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg  a Vevőt nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére. Amennyiben a Vevő egyedi megrendelést kíván leadni, úgy előzetesen telefonon történt egyeztetés és árajánlat után kerülhet sor a megrendelésre

3. Szállítási információk

0 – 1000 kg-ig

A megrendelt termékeket 2 – 6 munkanapon belül szállítjuk ki.

Termékeinket az MPL futárszolgálat szállítja a következő díjszabás szerint.

1 kg-ig 2255.- Ft
2 kg-ig 2380.- Ft
3 kg-ig 2525.- Ft
4 kg-ig 2690.- Ft
5 kg-ig 2860.- Ft
10 kg-ig 3125.- Ft
15 kg-ig 3450.- Ft
20 kg-ig 3890.- Ft
25 kg-ig 4440.- Ft
30 kg-ig 5280.- Ft
35 kg-ig 7380.- Ft
40 kg-ig 8755.- Ft
50 kg-ig 11490.- Ft
60 kg-ig 13460.- Ft
70 kg-ig 15435.- Ft
80 kg-ig 17720.- Ft
90 kg-ig 20340.- Ft
100 kg-ig 22860.- Ft
200 kg-ig 25680.- Ft
300 kg-ig 28870.- Ft
400 kg-ig 31725.- Ft
500 kg-ig 34880.- Ft
1000 kg-ig 38335.- Ft

Utánvétel díja:

5-20.000 Ft 250.-/ db
20.005-50.000 Ft 360.-/ db
50.005-100.000 Ft 635.-/ db
100.005-200.000 Ft 912.-/ db
200.005-500.000 Ft. 1463.-/ db
500.005-1.000.000 Ft 2474.-/ db
1.000.005-2.000.000 Ft 5051.-/ db

 

A megrendeléskor a Vevő a következő fizetési módok közül választhat:

- Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg az Eladó telephelyén,

- Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg házhoz szállításkor a futárnál,

- Előzetes banki átutalással (az Eladó bankszámlaszáma: 10402609-50526867-82751002)  

Az előzetes banki átutalás esetében az Eladó a megrendelés teljesítését csak akkor kezdi meg, ha a vételárnak megfelelő összeget, a szállítási díjat és az utánvét díját jóváírták az Eladó bankszámláján. Kizárólag ez a fizetési mód választható abban az esetben, ha a Vevő egyedi utasításai szerint, külön kívánság alapján előállított termékre irányult a megrendelés.

4.  Az áru átvétele

A Vevőnek lehetősége van személyes átvételre az Eladó telephelyén, illetve lehetősége van a regisztrációkor megadott címtől eltérő címre kérni a szállítást. Az átvétel helyszínét a megrendeléssel egyidejűleg kell meghatároznia.

Személyes átvétel az Eladó telephelyén

A megrendelt áru személyesen történő átvételére az Eladó által visszaigazolt időponttól, valamint a megrendelés kinyomtatott visszaigazolásának felmutatása mellett van lehetőség. Ebben az esetben természetesen nem terheli szállítási költség a Vevőt. A megrendelt árut az Eladó a visszaigazoló e-mail-ben meghatározott szállítási határidőt követően még 2 munkanapon keresztül tartja fenn a Vevő számára. Eladó a Vevő részére az árut csak akkor köteles kiadni, ha a Vevő a vételárat maradéktalanul megfizette. Személyes átvételkor a Vevő köteles elvégezni a minőségi és mennyiségi ellenőrzést és az esetlegesen felmerülő kifogásairól az Eladót haladéktalanul szóban értesíteni.

Házhoz szállítás

A házhoz szállítás pontos idejéről és a szállítási költségről az Eladó a Vevőt írásban, e-mail útján, illetve telefonon tájékoztatja. A szállítási költség nem tartalmazza az áru pakolását, vagy emeletre történő felvitelét. Banki átutalással történő fizetési mód esetén, a házhoz szállítás csak a teljes vételár és a szállítási költségek az Eladó számláján történő jóváírása utáni időpontban lehetséges. A házhoz szállítás költségeiről a Vevő a megrendelés előtt a Kosárban tájékozódhat, valamint azt a megrendelés visszaigazolása is tartalmazza. Sikeres kézbesítés érdekében a Vevő által meghagyott telefonszámon, illetve e-mailen keresztül az Eladó időben egyeztet a Vevővel a szállítás időpontjáról. A fuvarozó cég a sikertelen kiszállítást követően még egy alkalommal megkísérli kiszállítani a megrendelést. Ha ennek ellenére a kiszállítás sikertelen, a Vevő a szállítással kapcsolatban felmerülő valamennyi költség megtérítésére köteles, beleértve a visszfuvar költségeit is. Az újabb kiszállítás időpontja a korábban sikertelen kiszállítással kapcsolatban felmerült oda-vissza fuvarköltség, valamint az új kiszállítási költség megtérítése után történik. A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában az árut tételesen ellenőrizni, hiánytalan, sérülésmentes teljesítés esetén a szállítólevelet aláírni. Ezt követően hiányosságokra és sérülésekre vonatkozó reklamációkat az Eladónak nem áll módjában elfogadni. Sérült, vagy hiányos áru leszállítása esetén  a Vevő köteles a szállító cég alkalmazottjával jegyzőkönyvet felvetetni és a felmerülő kifogásokról az Eladót haladéktalanul írásban tájékoztatni.

5.  Elállási jog

A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítás elindítása előtt a vásárlástól elállni. Ezt az igényét írásban e-mail útján  vagy telefonon is jelezheti az Eladó felé. Amennyiben az Eladó még nem intézkedett a kiszállításról, úgy a Vevőt ebben az esetben semmilyen költség nem terheli. Az áru átvétele után a Vevő 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik. Az Eladó a Vevő részére a vételárat az elállást követő 30 napon belül köteles visszatéríteni. Az Eladó abban az esetben, ha a Vevő a terméket nem az átvételkori állapotában szolgáltatja vissza, és az Eladó ugyanolyan feltételek mellett nem tudja továbbértékesíteni, úgy a Vevő felé kártérítési igénnyel élhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. Az Eladó nem köteles olyan termék visszavételére, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. A Vevőt ebben az esetben nem illeti meg az elállási jog. A távollévők között létrejött szerződések és az elállási jog részletes szabályait a 17/1999. Kormányrendelet tartalmazza, melyet a Felek a jelen szerződés kapcsán irányadónak tekintenek. A törvény teljes terjedelmében az alábbi linken keresztül elérhető: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vevőt terheli!  A termék visszaérkezését követő 30 napon belül a Vevő által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

6. Garancia, szavatosság

A jótállásra és a szavatosságra a Ptk-ban és a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadók. A szavatosság csak a termék minőségi hibája esetén érvényesíthető. A Vevő az internetes megrendeléssel, a szállítással és a csomagolással kapcsolatos kifogásait az info@szegolec. hu e-mail címen terjesztheti elő.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

7. Panaszügyintézés

Az 1997. (I. 22.) Kormányrendelet alapján - amely az üzletek működését és a belkereskedelmi tevékenység folytatását szabályozza - a Vevő szóban, vagy írásban közölheti panaszát az Eladóval. A panasz szóbeli közlését Vevő megteheti az Eladó  06-66/745-165 telefonszámán keresztül, illetve személyesen is az Eladó telephelyén az 5600 Békéscsaba, Berényi út 53. cím alatt. A szóbeli panaszt lehetőleg azonnal orvosolni kell. Írásbeli panaszközlésére a Vevőszolgálat info@szegolec.hu  címe használható. A vevő panaszára legkésőbb 30 napon belül köteles az Eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni.

8. Adatvédelem

A Vevő által, a megrendelés során közölt minden személyes adattal kapcsolatban az Eladó a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény alapján jár el. A megrendelések teljesítéséhez szükséges alvállalkozók, illetve az Eladó által adatfeldolgozással megbízott feldolgozó részére történő adatszolgáltatást leszámítva az Eladó a tudomására jutott, általa kezelt adatokat harmadik személynek nem szolgáltatja ki. A termék helyes kézbesítéséhez feltétlenül szükséges adatokat az Eladó jogosult a szerződéses alvállalkozónak (név, kézbesítési cím, telefon) átadni. A Vevő tudomásul veszi, hogy az adatkezeléshez történő hozzájárulását jogában áll bármikor írásban visszavonni, módosítani, továbbá kérheti a személyes adatok törlését az info@szegolec.hu címen.

9. Felelősség

A www.szegolec. hu weboldal „Webáruház” menüpontján keresztül való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a www.szegolec.hu weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató/Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Az Eladó nem vonható felelősségre vis major esetén sem. Vis majornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, melyek megakadályozzák a webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. Egyedül a Vevő felelős a www.szegolec. hu weboldalához való kapcsolódásért és a webáruházból történő vásárlásért.


10. Egyéb

Az Eladó szabadon módosíthatja a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás szövege online megjelenik a weblapon. Abban az esetben, ha a Vevő bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az Eladó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a Vevő regisztrációját és megrendelését. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket békés úton rendezzék. Amennyiben a jogvita békés úton nem érhető el, úgy a jelen szerződési feltételekből származó bármilyen vitás kérdés elintézésére a területileg illetékes Bíróság illetékes.

Békéscsaba, 2016-04-05.

Csabafa Plusz Kft.


Rólunk
Kapcsolat